Tuesday, November 3, 2009

Pendidikan Internet PERCUMA.



Assalamualaikum & salam sejahtera kepada semua pengikut setia laman blog ini.

Sebagai menyambut usaha kerajaan yang mahukan masyarakat "1 Malaysia"supaya sentiasa peka dengan perkembangan teknologi maklumat dan celik IT.Blog UMNO Cawangan Orkid Putrajaya telah bersedia melancarkan kempen celik IT yang akan diadakan secara percuma.Kempen ini juga sebagai langkah sosial kami dalam memberikan khidmat masyarakat kepada semua pembaca blog ini khasnya ahli Umno.

Kami berharap,dengan adanya kempen seperti ini dapatlah kiranya segala ilmu dan pengetahuan yang diberikan disini diguna pakai dan dihebahkan kepada ahli keluarga dan masyarakat sekeliling.
Kebelakangan ini,lebih ramai anggota masyarakat yang menyalahgunakan kemudahan IT dan internet untuk tujuan yang kurang berfeadah.Jadi,kami berharap segalanya akan berubah bila mana kita melihat internet sebagai suatu punca ilmu dan tidak keterlaluan jika kami katakan bahawa telah ada rakyat Malaysia yang mengoptimasikan kecanggihan internet dan menjadikannya sebagai punca pendapatan.

Jadi,apa yang anda perlu lakukan untuk mendapatkan sumber pengetahuan PERCUMA ini?Caranya sangat mudah.Anda hanya perlu sentiasa layari laman blog ini dan kami akan berusaha mengemaskini bahan-bahan ilmiah sekerap mungkin sejajar dengan perkembangan dunia internet yang pantas bergerak.

Lebih mudah lagi jika anda terus daftarkan diri bersama kami dan segala informasi terkini akan kami e-mail terus kepada anda.Sila isikan "nama anda" atau "nama panggilan anda" serta e-mail anda yang sah di kekotak di bawah dan kemudian klik butang "Daftar Di Sini".Selepas itu anda akan menerima email dari kami untuk meminta pengesahan dan kemudian hanya klik pautan di email tersebut sebagai mengesahkan penyertaan anda.




Dapatkan Artikel & Pendidikan Internet PERCUMA.Sila Isikan Nama & Email Anda.Untuk Ahli UMNO Sahaja.




    Jika anda ada masalah atau pertanyaan mengenai cara untuk mendaftar.Sila "reply" artikel ini atau email kami di umno.orkid@gmail.com

    No comments:

    Post a Comment