Sunday, December 13, 2009

Teguran daripada seorang "Guru"


Salam sejahtera kepada semua pengikut setia blog Umno Orkid,

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana anda sudi singgah di sini dan menjadikan blog ini sebagai teman komputer anda-"bookmark".Saya sebagai wakil kepada Media Baru Umno Cawangan Orkid,Putrajaya sangat menghargai kesetiaan anda.

Baiklah,pada kali ini saya ingin memaparkan sebuah pandangan dan teguran ikhlas daripada seorang pembaca blog ini.Beliau telah menghantarkan mesej kepada saya kerana beliau dapati blog ini agak "kehilangan berita" semenjak akhir-akhir ini.Jadi,saya rasa biarlah saya paparkan kepada umum teguran ini supaya semua jentera Umno khususnya Media Baru Umno tidak leka kerana anda perlu tahu bahawa anda sedang diperhatikan dan pergerakkan anda sedang dipantau.



Walau bagaimanapun,saya ingin mengucapkan terima kasih kepada beliau yang sudi menegur saya dan beliau juga sebenarnya adalah bekas pensyarah UiTM Arau,Perlis,tempat saya belajar kira-kira 10 tahun yang lepas.Sebenarnya,saya bukanlah pelajar beliau semasa di kampus dahulu.Tetapi,kerana sikap tegas dan "garang"beliau menyebabkan hampir semua pelajar mengenali beliau.Beliau yang saya maksudkan ialah En.Nazri Bin Kulup Mahmud.Menurut khabar yang saya terima,jawatan terakhir beliau ialah Professor Madya tapi,saya kurang pasti dan saya akan tanyakan pada beliau nanti.Di bawah adalah "screen shot" teguran beliau kepada saya melalui Facebook.



Lebih menarik,En.Nazri tidak pernah kenal saya sebelum ini tetapi,kami berkenalan setelah 10 tahun berlalu hanya melalui Facebook.Jadi,dari sudut pandangan yang positif anda semua patut menjangkakan bagaimana berpengaruhnya kuasa internet pada masa kini.Jadi,mari kita sama-sama renungkan...adakah kita menjadi sebahagian daripada "pemain" di dalam gelanggang ini atau kita sekadar menjadi penonton..??Jawapannya ada di dalam diri anda sendiri.







Blok 6F,Fasa 5&6,
Presint 9,
Putrajaya,MALAYSIA
umno.orkid@gmail.com

No comments:

Post a Comment