Thursday, October 22, 2009

Harapan Seorang PEMUDA Terhadap Belanjawan 2010



"Demi negara, harap (PM) Dato' Seri Najib utamakan apa2 kepentingan rakyat Malaysia golongan Belia/muda mudi kerana mereka adalah majoriti pengundi Malaysia. Utk bajet 2010 Perbelanjaan, Kos sara hidup, Peluang berniaga/kerja,harap dpt beri kelebihan kpd mereka ini. golongan kita pemuda2 rakyat Malaysia lah penentu hala tuju masa dpn negara-dari Blackpemudaorkid utk 1Malaysia."

Kata-kata di atas dipetik terus dari sms saudara Mohd Shaffeq Suhaimi@black ke telefon bimbit saya dan ditujukan kepada laman web onemalaysia.com.my.Pada ketika sms ini dihantar beliau sedang berada di Wad Pembedahan 3A,Hospital Putrajaya kerana menerima rawatan lanjut akibat dari kemalangan yang beliau alami kira-kira 3 bulan yang lalu.

Walaupun beliau sedang terlantar sakit dan tidak dapat bersama kami.Tetapi,semangat dan tahap kesetianegaraan beliau sangat mengharukan sehinggakan tidak lupa untuk memberikan pendapat beliau sempena pembentangan belanjawan 2010 esok.

Kami,para penduduk blok 6F,ahli Umno dan Pemuda tidak lupa berdoa semoga saudara Shaffeq@black cepat sembuh seperti sediakala.Amin.

No comments:

Post a Comment