Tuesday, October 13, 2009

Gotong Royong Sempena Sambutan Hari Raya Blok6F 2009



Aras Bawah Blok 6F-Ahli Umno & penduduk Blok 6F telah bersama-sama bergotong royong bagi menjayakan sambutan Hari Raya yang akan diadakan esok iaitu pada 14-10-2009.Antara kerja-kerja yang dilakukan ialah memasang "kanopi" dan menyediakan persiapan untuk memasak hidangan untuk keesokkan harinya.

Para wanita juga tidak ketinggalan dalam gerak kerja ini di mana mereka juga memainkan peranan di dalam menyediakan minuman dan juadah kepada kaum lelaki yang sibuk dengan kerja-kerja menaikkan kanopi.

Boleh dikatakan,kebanyakkan dari mereka baru sahaja pulang dari pejabat dan dengan pakaian kerja terus sahaja meluangkan masa bersama-sama menjayakan gotong-royong ini.Sesungguhnya,penglibatan mereka membuktikan bahawa semangat muhibbah sentiasa berada di dalam jiwa dan sanubari penduduk Blok6F.

"Blog Master"mewakili ketua Umno Caw.Orkid En.Shaari,ketua Pemuda Umno Caw.Orkid En.Annuar dan AJK Blok6F ingin menjemput semua pembaca dan pengikut setia laman blog ini hadir bersama ke Majlis Sambutan Hari Raya yang akan diadakan pada 14-10-2009,jam 8:30pm-10:00pm bertempat di aras bawah Blok6F.

No comments:

Post a Comment