Friday, November 19, 2010

Aidil Adha 2010



Umno Orkid dan Persatuan Penduduk Blok 6F ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli Umno Caw. Orkid dan penduduk blok 6F kerana telah beramai-ramai turun ke padang Presint 8, Putrajaya bagi menjayakan Program Korban sempena Aidil Adha 2010 anjuran Ahli Parlimen Putrajaya, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansur.

Sememangnya, semangat seperti ini yang kita perlukan dalam hidup bermasyarakat..berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...kami dengan rasa bangga melihat bagaimana perpaduan dan semangat bergotong royong telah tersemai dan diadun dengan baik semasa program ini dan tidak dapat dinafikan lagi kita adalah kontinjen yang menghantar paling ramai peserta dan kita juga telah berjaya menyiapkan segala tugas dan misi dengan lebih cepat dari apa yang disangkakan..

Malah, bagi memberikan makna yang lebih mendalam bagi sambutan Aidil Adha 2010, para penduduk blok 6F dan ahli Umno Cawangan Orkid telah sama-sama bergotong royong menyediakan hidangan pada waktu petang dan tambah diberkati lagi apabila turut diadakan majlis tahlil dan takbir raya pada sebelah malam....kami bekerja bersama-sama... dan menikmati hidangan seperti sebuah keluarga yang besar...tanpa melupakan konsep sambutan Aidil Adha dengan memakmurkannya dengan tahlil dan takbir.

Syabas dan Tahniah Umno Cawangan Orkid dan Persatuan Penduduk Blok 6F.

Klik DISINI untuk melihat lebih banyak gambar Majlis Korban Sempena Aidil Adha 2010.
(Login ke akaun Facebook diperlukan)



Hubungi kami/Contact us:umno.orkid@gmail.com

No comments:

Post a Comment